Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach

3 maja 4, 39-432 Gorzyce

Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe 2024 DOWÓZ OSÓB WTZ w 2025r

.................................................                                                             Gorzyce, dn. 07 listopada 2024 r.

    (pieczęć Zamawiającego)

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

w postępowaniu o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł netto

na realizację zadania pn.:

„Dowóz osób dorosłych – niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach i z powrotem w roku 2025”

 

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. „Dowóz osób dorosłych – niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach i z powrotem w roku 2025”. Zapytanie ofertowe realizowane jest w oparciu o wyłączenie, o którym mowa w art. 2 ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320).

 

  1. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej

39 – 432 Gorzyce, ul. 3 Maja 4

dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach

ul. 11 Listopada 12

tel./fax  15 836 20 74

adres e-mail: gorzycewtzops@wp.pl

  1. Nazwa zamówienia: Dowóz osób dorosłych – niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach i z powrotem w roku 2025.
  2. Rodzaj zamówienia: Usługa.
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Dowóz osób dorosłych - niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówki - warsztatu terapii zajęciowej, położonej w Gorzycach ul. 11 Listopada 12 i z  powrotem.
  2. Dowóz do placówki i odwóz do miejsca zamieszkania obejmuje maksymalnie 22 osoby w ciągu dnia.
  3. Przewidywana miesięczna liczba kilometrów dowozu i odwozu wynosi około 2960 kilometrów. Podana długość miesięcznej trasy ma wyłącznie charakter szacunkowy i może ulec zmianie podczas realizacji zamówienia. Powyższy szacunek nie może być podstawą do żądania zlecenia wskazanych ilości kilometrów, a w szczególności nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń finansowych, związanych z niewykonaniem na przestrzeni obowiązywania Umowy danej ilości kilometrów.
  4. Dowóz prowadzony jest w dniach, w których odbywają się zajęcia w placówce i odbywa się w następujący sposób:

Trasy dowozu:

  • Gorzyce – Kępie Zaleszańskie – Grębów – Wydrza – Krawce – Nowy Grębów (Zapolednik) – Zabrnie – Furmany – Sokolniki – Trześń – Gorzyce (łącznie około 54 km z miejsca zamieszkania do siedziby placówki).
  • Gorzyce – Wrzawy – Zalesie Gorzyckie – Gorzyce (łącznie około 20 km z miejsca zamieszkania do siedziby placówki).
  1. Łącznie dzienna trasa dowozu i odwozu wynosi około 148 km.
  2. Dowóz odbywać się będzie samochodem przystosowanym do przewozu co najmniej 20 pasażerów jednorazowo.
  3. Osoby  mają  być  dowiezione  na  zajęcia  do  godziny  800 i odwiezione po zajęciach o godzinie 1415 do miejsca zamieszkania.
  4. Trasa i ilość kilometrów może ulec zmianie w trakcie świadczenia usługi  np. ze  względu na  nieobecność  uczestnika, zmianę uczestnika zajęć lub zmianę miejsca zamieszkania uczestnika.
  5. W okresie zawieszenia działalności warsztatu dowóz osób nie będzie realizowany (w tym np. w okresie przerwy wakacyjnej trwającej dwa tygodnie).
  6. Dopuszcza się możliwość zlecenia wyjazdu na innej trasie niż wskazana w pkt 4, w szczególności w ramach prowadzonej integracji społecznej uczestników.
  7. Dopuszcza się możliwość zlecenia wyjazdu w innych godzinach niż wskazane                      w pkt 7.
  8. Transport powinien odbywać się samochodem sprawnym technicznie, dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia.
  9. Kierowca samochodu powinien udzielać pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu                osobom niepełnosprawnym przewożonym samochodem, a w przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim w sposób szczególny.
  10. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
  11. Kod CPV przedmiotu zamówienia: 60.13.00.00-8 - transport osób niepełnosprawnych.
  1. Termin wykonania zamówienia:  od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
  2. Warunki udziału w postępowaniu – oświadczenie (załącznik nr 3):
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
  1. Wykaz wymaganych dokumentów:
  1. Dla potwierdzenia warunków określonych w ust. 6  Wykonawca  zobowiązany jest  złożyć  następujące  dokumenty:
  1. aktualny odpis (wydruk) z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Dokument musi być wygenerowany z system nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania oferty.
  2. kserokopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisem osoby uprawnionej.
  3. kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu przeznaczonego do wykonywania zamówienia poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisem osoby uprawnionej.
  4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  1. Istotne postanowienia umowy (lub project umowy)
  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2.
  1. Opis kryteriów oceny ofert:
  1. Oferowana cena 100%.
  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów bądź załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty i wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  3. Za najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie wybrana oferta, która zgodnie z przyjętym kryterium ceny będzie oferowała najniższą cenę brutto za 1 km.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
  2. Termin związania ofertą: wynosi 30 dni licząc od dnia zakończenia składania ofert.
  3. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim;
    2. Zaleca się przy sporządzeniu oferty skorzystanie z wzoru formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego (załącznik nr 1). Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanym wzorze;
    3. Oferta powinna określać cenę brutto za 1 km i winna zawierać wszystkie koszty oraz składniki niezbędne do wykonania zamówienia.
    4. Ofertę należy zaopatrzyć własnoręcznym podpisem Wykonawcy bądź osób uprawnionych do składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w jego imieniu;
    5. Wszelkie poprawki w ofertach muszą być naniesione czytelnie, poprzez przekreślenie oraz naniesienie obok prawidłowej treści bądź wartości opatrzonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej (parafka) oraz podanie daty dokonania poprawki;
    6. Bez względu na wynik zapytania ofertowego, wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  4. Ofertę należy złożyć, w zamkniętej kopercie w siedzibie Warsztatu Terapii Zajęciowej lub drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej - Warsztat Terapii Zajęciowej, ul. 11 Listopada 12, 39-432 Gorzyce. Na kopercie należy umieścić napis. "Oferta wykonawcy dla zadania pn.: "Dowóz osób dorosłych – niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gorzycach i z powrotem w roku 2025", nie otwierać do dnia 22.11.2024 r.".
  5. Ofertę należy składać do dnia 22.11.2024 r. do godz. 1000 (decyduje data i godzina wpływu). Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
  6. Otwarcie i rozpatrzenie ofert odbędzie się w dniu 22.11.2024 r. o godz. 1015 w siedzibie  Warsztatu Terapii  Zajęciowej w Gorzycach.
  7. Osoby upoważnione do kontaktu:
    1. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Roman Stachowicz (tel. 15 836-20-74).
  8.  Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:

1. administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorzycach, ul. 3-go Maja 4, 39-432 Gorzyce reprezentowany przez Kierownika. Dane kontaktowe:  15 836 23 25;

2. inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gorzycach jest Mateusz Siembab, tel. 733 337 421, e-mail: mateusz.siembab@hebenpolska.pl;

3. dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania  o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty (podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO);

4. dostęp do Pani / Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy Ośrodka oraz podmioty, które są zainteresowane prowadzonym zapytaniem, podmioty kontrolujące prawidłowość przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia oraz instytucje uprawnione do dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa;

5. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego również przez czas niezbędny do jej wykonania.  Jeśli czynność nie doszła do skutku Zamawiający przetwarza dane osobowe przez czas wymagany na archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji;

6. posiada Pani / Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7. podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Udział w postepowaniu jest dobrowolny;

8. administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej  i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

  1. Załączniki do zapytania ofertowego:
    1. Formularz oferty (załącznik nr 1).
    2. Wzór umowy na wykonanie usługi (załącznik nr 2).
    3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).

 

        

Kierownik Warsztatu Terapii Zajęciowej                             Kierownik Osrodka Pomocy Społecznej

                                                                                                            w Gorzycach 

            mgr Roman Stachowicz                                                    Barbara Surowiecka                   

 

                                                                                        

                    

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 100
Utworzono dnia: 07.11.2024
Dokument wprowadził:
Piotr Wdowiczak
Dokument opublikował:
Piotr Wdowiczak

Historia publikacji

  • 26.11.2024 11:31, Administrator
    Edycja strony: Zapytanie ofertowe 2024 DOWÓZ OSÓB WTZ w 2025r
  • 26.11.2024 11:31, Administrator
    Dodanie załącznika: Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
  • 07.11.2024 14:38, Administrator
    Edycja strony: Zapytanie ofertowe 2024 DOWÓZ OSÓB WTZ w 2025r